دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام دیونگی با تو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام دیونگی با تو

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام دیونگی با تو با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ : امین رستمی , تنظیم : مهران خالصی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید امین رستمی بنام دیونگی با تو :

دنیامون آرومه چشمات رو به رومه

کی چشماش مثل تو اینقدر معصومه

وقتایی که دلگیرم دوتا دستتو می گیرم

من زندم چون واسه چشمات می میرم

از تو چشمام می خونی تب عشق و به آسونی

دردام و از همه بهتر می دونی

فقط با تو می خوام بارونی شه هوای چشمام

تویی تنها نقطه ی روشن این روزهام

حال خوب دیونگی با تو

چقدر دوست دارم دیونگی با تو

حال ما دوتا همینه همیشه

هیچکس مثل ما دیونه نمیشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امین رستمی بنام دیونگی با تو

♫♫♫♫♫♫

بگو آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالم و دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی دیونگی داره

♫♫♫♫♫♫

دوست دارم, دارم دل و به دل تو میسپارم

تنها بودم تنها, حالا تو رو تو دلم دارم

دوتا عاشق مثل هم دوتا دیونه بی آزار

حالشون خوبه بی دلیل دوتا دیونه دوتا بیمار

حال خوبیه دیونگی با تو

چقدر دوست دارم دیونگی هات و

حال ما دوتا همینه همیشه

هچکس مثل ما دونه نمیشه

بگو آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالم و دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی دیونگی داره

بگو آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالم و دل من می کوبه

باید آسمون همیشه بباره

آره عاشقی دیونگی داره

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام دیونگی با تو

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام دیونگی با تو , ,
:: برچسب‌ها: دیونگی با تو , دانلود آهنگ دیونگی با تو از امین رستمی , دانلود آهنگ دیونگی با تو با صدای امین رستمی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ دیونگی با تو امین رستمی ,
:: بازدید از این مطلب : 919
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی